loading...
عکس,اس ام اس,آرایش,بازیگران,دکوراسیون,مد,مانتو,لباس,مجلسی,فیلم,دانلود,سریال
محمد بازدید : 69 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه Freedom نسخه جدید برنامه هک پرداخت درون برنامه

دانلود برنامه Freedom نسخه جدید برنامه هک پرداخت درون برنامه

حتما برای شما نیز پیش آمده است که پس از دانلود بازی و برنامه ای برای گوشی های اندروید خود و پس از استفاده از متوجه شوید که برای اجرای آن نیازمند خرید می باشید! به عنوان مثال یک بازی رایگان را دانلود می کنید که در کل شامل چندین مرحله و سلاح هست و تا جایی که پیش می روید می بینید که برای پیش بردن بازی حتما باید پول پرداخت کنید و یا برنامه ی ویرایش عکس را نصب می کنید که برخی از افکت های آن قفل هستند و برای باز کردن افکت های قفل شده باید پول بپردازید.اگر این اتفاق برای شما هم افتاده پس تا آخر این مطلب در اندروید سیتی مهمان ما باشید، در این مطلب با برنامه ای ۱ مگابایتی با صدها دلار ارزش آشنا خواهید شد.

محمد بازدید : 43 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه تیک تاک منسجر Tictoc برای اندروید

دانلود برنامه تیک تاک منسجر Tictoc برای اندروید

در این پست قصد داریم مسنجر جدید اندرویدی به نام Tictoc را برای دانلود قرار دهیم. تیکتاک در زمره برنامه های ارتباطی قرار میگیرد و برای تمامی سیستم عامل اندروید، آی او اس، ویندوز فون، مک و ویندوز ارائه شده است. در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا از این مسنجر استفاده می کنند و تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است. با استفاده از این برنامه می توانید به طور رایگان با دوستان خود در هر جای دنیا که باشند تماس های صوتی و تصویری برقرار کنید و ویدیو و عکس های خود را برای آنها ارسال کنید.

محمد بازدید : 57 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان CM Launcher لانچر فوق العاده برای اندروید

دانلود رایگان CM Launcher لانچر فوق العاده برای اندروید

لانچر بسیار زیبا و سریع CM Launcher شاهکاری دیگر از توسعه دهنده Cheetah Mobile بشمار می آید. سی ام لانچر با افزایش ۱۰۰ درصدی سرعت راه اندازی و کارایی گوشی شما از همان ابتدا حس خوبی را به شما منتق میکند . جالب است بدانبد که بر اساس آمار این لانچر امن ترین لانچر موجود و یکی از پر سرعت ترنی لانچرها به حساب میآید . امکانات زیاد در کنار حجم بسیار پایین لانچر در مقایسه با نرم افزار های هم رده خود یک نقطه عطف برای سازندگان این برنامه بشمار می آید . این لانچر بهمراه خود یک سیستم آنتی ویروس و نرم افزار هواشناسی نیز دارد که کاربران خود را از نصب نرم افزار های جدا برطرف می سازد . علاوه بر این , این نرم افزار یک ذخیره و صره جویی کننده باتری نیز به حساب می آید . هم اکنون بیش از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ دستگاه این لانچر را برای محیط کاربری خود دریافت کرده اند .

محمد بازدید : 94 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه مایکروسافت ورد microsoft word برای اندروید

دانلود برنامه مایکروسافت ورد microsoft word برای اندروید

برنامه Microsoft Word از بهترین و پر استفاده‌ترین نرم‌افزارهای واژه پرداز است. برنامه اصلی مایکروسافت ورد برای تبلت های اندروید است. هنگامی که شما اسناد را ویرایش یا ایجاد می کنید، می توانید از چگونگی نمایش آنها در سراسر کامپیوتر، مک، تبلت و گوشی موبایل مطمئن شوید. Word دارای ظاهر Office و احساس همراه با یک تجربه لمسی بصری است. هنگامی که شما یک سند را ویرایش می کنید، محتوا و قالب بندی شما در تمام دستگاه ها از قبیل، PC، مک، تبلت و موبایل حفظ می شود. و همچنین از جایی که کار خود را ترک کرده اید ادامه دهید، چون Word می داند در گذشته مشغول کار با کدام اسناد بوده ید، بدون توجه به دستگاهی که از آن استفاده می کنید. اسناد ورد عالی نمایش داده می شوند، مانند آنچه در کامپیوتر مشاهده می کنید. هم اکنون میتوانید این برنامه ی کاربردی را از وبسایت شیروان مد دریافت نمایید.

محمد بازدید : 62 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید Snapchat اسنپ چت برای اندروید

دانلود نسخه جدید Snapchat اسنپ چت برای اندروید

برنامه Snapchat یک برنامه جالب و پرطرفدار در زمینه چت و اشتراک گذاری در سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن قادر خواهید بود با دوستانتان در هر جای دنیا به صورت رایگان به چت متنی و ویدئویی بپردازید و تصاویر و فایل های خود را با آن ها به اشتراک بگذارید.یکی از قابلیت های جالب این اپلیکیشن این است که شما می توانید مدت زمانی را تنظیم کنید (مثلا ۱۰ ثانیه) که وقتی شما عکسی را فرستادید و دوستتان آن را مشاهده نمود، پس از زمان مقرر آن عکس از روی حافظه هر دو گوشی پاک شود.

محمد بازدید : 52 سه شنبه 27 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود PPSSPP Gold اجرای بازی های پلی استیشن روی اندروید

دانلود مکمل اجرای psp  روی اندروید

دانلود جدیدترین نسخه برنامه دانلود PPSSPP Gold

جدیدترین برنامه های اندروید در شیروان مد

دانلود PPSSPP Gold اجرای بازی های پلی استیشن روی اندروید

دریافت و توضیحات در ادامه مطلب اندروید

محمد بازدید : 114 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان برنامه اندروید رای گیری مسابقه استیج stage


رای دادن به مسابقه استیج شبکه من و تو

 

رای دادن برنامه اندروید دانلود استیج من و تو

برای دریافت برنامه رای مسابقه استیج به ادامه مطلب مراجعه کنید..........!

محمد بازدید : 223 یکشنبه 06 دی 1394 نظرات (0)

آموزش تصویری آسان مخفی کردن وای فای ssid + درامان بودن هک وای فای

مخفی کردن وای فای wifi وایرلس هک وای فای

آموزش تصویری آسان مخفی کردن وای فای ssid + درامان بودن هک وای فای

در این مطلب هک وای فای در امان بودن با عنوان آموزش تصویری آسان مخفی کردن وای فای ssid + درامان بودن هک وای فای قرار دادیم برای مشاهده آموزش این مطلب به ادامه مطلب شیروان مد مراجعه کنید . مشکلات خودتون رو در مورد این مطلب و آموزش در انتهای قسمت بیان کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 5610
  • کل نظرات : 330
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 127
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 278
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,438
  • بازدید ماه : 1,438
  • بازدید سال : 46,382
  • بازدید کلی : 6,632,061